Fundadora

Verónica Abud C.

Profesora de Educación Básica, Pontificia Universidad Católica de Chile, máster en Educación, Virginia Polytechnic and State University  y con diplomas en Strategics Perspectives in Non Profits Managment, Harvard Business School y Leadership for System Change: Delivering Social Impact at Scale, Harvard Kennedy School.

En el año 2000 junto a su familia, crea Fundación La Fuente para diseñar e implementar iniciativas educacionales y culturales, en los sectores más vulnerables de Chile.

Founder

Verónica Abud C. Professor of Primary Education at Catholic Pontifical University of Chile, Master in education from Virginia Polytechnic and State University, and a degree in Strategics Perspectives in Non Profits Management at the Harvard Business School and Leadership for System Change: Delivering Social Impact at Scale, Harvard Kennedy School.

In 2000, Verónica and her family created Fundación la Fuente to design and implement cultural and educational initiatives in the most vulnerable communities of Chile.

Recognitions